Monday, May 22, 2017

Pheromance


PheRomances merupakan wangian pemikat wanita terunggul dan termoden. Dicipta khas untuk lelaki yang mementingkan penampilan diri. Wangian PheRomances mampu membina dan membuat tahap keyakinan diri anda setingkat lebih tinggi dari orang lain khususnya bila berhadapan dengan wanita.
PheRomances mampu menarik perhatian wanita serta membuatkan mereka lebih tergoda dengan haruman wangian pheromone yang unit buat si pemakainya.
Mengandugi kuasa 50x Pheromone menjadikan PheRomance sebagai wangian pemikat wanita terunggul di masa ini yang tidak mampu ditandingi oleh mana-mana pewangi pheromone yang lain.
Dengan botol serta berwarna varian Gold, PheRomance adalah terlalu unggul jika dibandingkan dengan mana-mana pewangi berpheromone yang di pasaran masa kini yang rata mempunyai 25x ganda pheromones sahaja.
Gunakan PheRomances, sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!
  1. Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan;
  2. Wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari;
  3. Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
  4. Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian;
  5. Anda akan dapat lebih senyuman dari wanita;
  6. Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan;
  7. Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!

No comments:

Post a Comment